Jakob Trpin je tisti, ki se skriva za dišečo skodelico mešanice GuODLE kave. GuODLE kava te lepo predrami, spodbudi, da si vzameš trenutek zase in v njem popolno uživaš.
Ideja za kavno blagovno znamko GuODLE se je porodila že veliko let nazaj. Jakob pa je GuODLE začel razvijati septembra 2018, ki je čez dve leti in pol, spomladi 2021, zagledala luč sveta. Skozi leta priprav je Jakob srkal razne informacije o kavi, ki jih je nato več kot uspešno uporabil v posebni, kakovostni in uravnoteženi premium mešanici kave. Vse skupaj je uspešno 'začinil' s svojim znanjem na področju brandinga, oglaševanja, marketinga in dizajna, kar je pravzaprav njegov poklic.
GuODLE kava si želi poudariti ''tvoj'' trenutek, ko si vzameš čas zase in stopiš v prostor osebnega užitka. Ves čas pripoveduje zgodbo in te spodbuja ne samo uživati v svoji kavi, ampak v celotnem trenutku.
GuODLE kava postaja mednarodna blagovna znamka, ki vedno sodeluje le z najboljšimi in zanesljivimi strokovnjaki na kavnem področju. S strastnimi in iskrenimi ljudmi, ki delijo in prinašajo najpomembnejše vrednote v naš vsakdan skozi kavo. Prav to ustvari in ponudi mešanico sveže pražene 100% kave arabika, mlete in pakirane za različne priprave; espresso, moka (kafetiera), turško in filter kavo.
GuODLE kava se osredotoča na prijazne materiale, ki ustvarjajo blagovno znamko z dušo. Pri GuODLE kavi igra vsaka podrobnost pomembno vlogo – vse od ideje do realizacije, od proizvodnje do končne dostave.
Podrobnejši opis lahko preberete na: www.guodle.com/sl
FB: www.facebook.com/guodlecoffee
Instagram: www.instagram.com/guodlecoffee/
Natečaj je aktivnost v projektu Formica 4 Cerkno-Idrija-Logatec, ki je sofinanciran s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Hottie.si - več modelov prenosnih peči, kjer so v ospredje postavili lastnost praktičnosti, hkrati pa izhajali iz simulacij pogojev oz. termike statične krušne peči1. mesto v...
Tjaša Nardin se je odločila, da bo v lokalnem okolju dodala svoj košček v mozaiku trajnostnega nakupovanja in tako odprla prvo trgovini z rabljenimi oblačili in drugim blagom v Idriji...
Simon Eržen iz Simon Design je oblikoval prav poseben cepin za treniranje ledenega plezanja v umetni steni (v dvorani ali na balvanih) – Piolet.Namenjen je treniranju specifičnih...